Alle vores kunder er i
princippet stjernekunder, vi vil dog gerne optimere vores
ydelse over for de kunder, som også spiller lidt sammen med os - så
vi på denne måde bliver knyttet lidt tættere til hinanden. Vores
erfaring siger os, at en relativ lille indsats på dette område kan
bibringe en meget højre glæde og tilfredshed med vores produkt,
både hos jer som kunde såvel som hos den sanitør som gør rent hos
jer - og for ikke at glemme hos Ginge Service ApS, som selskab.
Med "at knytte tættere" mener vi, at
arbejde på at optimere den kommunikation, som uvægerligt bør være
til stede så vores service modsvarer de forventninger, I som kunde,
naturligt har til den indgåede aftale med os - uden at det føles
som en større belastning for jer.
Ved at have en tættere kommunikation med vores kunder, har vi
opnået følgende:
1. En mere indbydende
arbejdsplads, hvor små mangler bliver taget i opløbet.
2. En større tilfredshed og tillid til Ginge Service ApS og
vores sanitører.
3. Hurtigere håndtering af "små irriterende ting".
4. Tilfredse kunder, der bliver hos os i lang tid, og
anbefaler os til andre.
5. En ny service til vores
STJERNE kunder, hvor kunden (uden ekstrabetaling) sparer op
til de uværlige ekstra ydelser som hen af vejen vil dukke op -
om ikke andet til en hovedrengøring i ny og næ.
Det koster ikke noget!
Det er ABSOLUT kun til vores
"STJERNEKUNDER's" fordel!
Ring / eller bliv ringet op (se forsiden) i dag for
at høre om denne unikke ordning hvor vi - ud over vores daglige
optimerede service - giver
"???????støv" til vores STJERNEKUNDER.